02. 09 2021 12:19 | TS

Návrat obľúbenej šou Utajený šéf si poradil aj so silnou futbalovou konkurenciou

Najsledovanejšími programami dňa sa v stredu stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, na stanici Doma zabodoval turecký romantický seriál Dve tváre Istanbulu.

Utajený šéf
Utajený šéf Foto: TV Markíza

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového mesiaca, v ktorom postupne uvádza na obrazovky všetky kľúčové formáty jesennej programovej štruktúry. V stredu, 1. septembra 2021, obsadila tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Víťazom stredajšieho večera sa aj v silnej futbalovej konkurencii stal návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf, v oboch hlavných cieľových skupinách jej patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa na celom trhu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla úvodná epizóda novej série výborný rating 8,5 % a trhový podiel 24,3 %.

Na to, ako si generálny riaditeľ mliekarenského podniku MILSY Rastislav Lupták počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,3 % / share 28,6 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,6 % / share 28,8 % v CS 12-54). Aj v širšej cieľovej skupine 12+ bolo Počasie s 576-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejšou reláciou na trhu, predchádzajúce Televízne noviny si nenechalo ujsť 534-tisíc divákov.

Skupine Markíza patrili v stredu aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Obsadila ich televízia Doma s dvojitou dávkou úspešného tureckého seriálu Dve tváre Istanbulu (rating 1,7 % / share 4,8 % a rating 1,6 % / share 5,1 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si prvú stredajšiu epizódu vychutnalo doposiaľ rekordných 175-tisíc divákov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 25,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)