05. 10 2021 13:55 | tlačová správa

Seriálový hit Pán profesor opäť jednoznačne najsledovanejším pondelkovým programom

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, vynikajúco sa darilo tiež večerným spravodajským reláciám TV Markíza.

Tomáš Maštalír a Vojta Kotek v seriáli Pán profesor
Tomáš Maštalír a Vojta Kotek v seriáli Pán profesor Foto: Markíza

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. Piata premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 4. októbra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 opäť jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Večný študent dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 10,8 % a rovnako aj trhový podiel 31,0 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,1 % a film S chuťou Toskánska na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,0 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V čase vysielania mal Pán profesor dosah až na 664-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,8 % a trhový podiel 24,4 %.

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 584-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s výborným ratingom 9,7 % a trhovým podielom 28,6 %.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala taktiež skvelý rating 8,3 % aj trhový podiel 26,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 857-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,8 % a trhový podiel 26,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19.00 - 23.00 h (share 34,2 %).


Komentáre ( 0)